شما اینجا هستید
اخبار ارومیه » ضربه به بزرگترین شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی در آذربایجان غربی

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی در نشست با خبرنگاران افزود: امسال به بزرگترین شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی که در مراحل اولیه فعالیت بودند، ضربه زده و آن را متلاشی کردیم.

وی تاکید کرد: گستره فعالیت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در قالب خنثی سازی توطئه‌های از پیش طراحی شده و اخلال در امنیت و نیز شناسایی افراد نفوذی و سردسته‌های آنان است که با این فعالیت‌ها توانسته‌اند امنیت پایدار را برای نظام جمهوری اسلامی برقرار کنند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رشادت‌های سربازان گمنام و برخورد قاطع با اراذل و اوباش در استان عنوان کرد: بر اساس اعلام مسئولان کشوری، در سال جاری آذربایجان غربی از نظر امنیتی و مبارزه با اراذل و اوباش حالت سفید اعلام شد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی تاکید کرد: فرقی نمی‌کند، اراذل و اوباش چه در سطح شهر باشند، چه در مرزها و چه در مقام و مسند، شدیداً با آنان برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری پنج تن هروئین در آذربایجان‌غربی کشف و ضبط شده، اضافه کرد: از سوی دیگر ۵۷ تن انواع مواد مخدر در استان توقیف شده است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی از اقدامات این اداره کل در ماه‌های اخیر نیز عملکردی ارائه داد و افزود: در موضوعات و بخش‌های مختلف از جمله بازرگانی و تجاری مانند کارت‌های پیله‌وری، به ۱۷ مورد ضربه اساسی وارد کرده‌ایم و از تضییع ۱۶۰ میلیارد تومان بیت المال نیز جلوگیری شده است.

وی ضمن تقدیر از پیگیری مستمر خبرنگاران و اصحاب رسانه در زمینه‌های مختلف، به موضوع مشکل ساختمان قدیمی صداوسیما اشاره کرد و گفت: این ساختمان با توافق سه جانبه مابین شهرداری، میراث فرهنگی و وزارت اطلاعات در آینده نزدیک ضمن ترمیم و بازسازی به موزه تبدیل خواهد شد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی در خصوص آخرین وضعیت پرونده مدیریت شهری ارومیه گفت: هر وثیقه‌ای دلیل بر محکومیت نیست و با توجه به سنگینی پرونده مدیریت شهری بررسی کارشناسی آن در اختیار محاکم قضائی است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه محور اقدامات ما فساد ستیزی، ظلم ستیزی و تبعیض‌ستیزی است، خاطرنشان کرد: مردم و افکار عمومی مطمئن باشند اگر کسی محکوم شود اجازه هیچ مسؤولیت و پستی به او نخواهیم داد.

وی خطاب به صاحبان رسانه‌ها و فعالان مجازی گفت: حفظ امنیت و منافع ملی جزو اولویت‌های کاری شما باشد و به هیچ وجه نباید اجازه فرصت به بیگانگان داده شود.

به گفته مدیرکل اطلاعات استان، ۱۶۱ هکتار از زمین‌های زراعی و کشاورزی استان نیز توسط نیروهای گمنام امام زمان (عج)، از کلاهبرداری سودجویان و زمین خواران رها سازی شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -