شما اینجا هستید
اخبار ارومیه » قتل هولناک پسر جوان به خاطر آزار و اذیت یک سگ!

جمعه دوم اردیبهشت ماه، چاقو خوردن یک جوان در پارک گوللر باغی ارومیه توسط شاهدان وحشت‌زده درگیری  به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، مأموران پلیس پیشگیری و تیمی از کارآگاهان پلیسی آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم پلیسی با پسر ۲۰ ساله‌ای مواجه شدند که بر اثر ضربات چاقو به شدت زخمی شده بود، امدادگران اورژانس که همزمان با پلیس در صحنه حاضر شده بودند، پیکر غرق در خون پسر جوان را به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل کردند اما معاینات پزشکی نشان داد وی فوت کرده است.

به دنبال مرگ پسر ۲۰ ساله، جسد وی برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره پلیس آگاهی با هماهنگی بازپرس ویژه قتل برای دستگیری قاتل کلید خورد.

تحقیقات جنایی نشان داد، درگیری مرگبار بین قاتل و مقتول به دلیل آزار و اذیت یک سگ توسط قاتل در پارک  گوللر باغی رخ داده و مقتول به خاطر کمک کردن به سگ پس از اعتراض، هدف سه ضربه چاقو از ناحیه دست و گردن قرار گرفته است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ۲۴ ساعت پس از این جنایت مأموران پلیس آگاهی با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه قاتل را شناسایی و با هماهنگی بازپرس ویژه قتل وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس آگاهی مورد بازجویی قرار گرفت و در ادامه به قتل پسر ۲۰ ساله در نزاع خونین در پارک ساحلی ارومیه اعتراف کرد.

بنابر این گزارش، صبح امروز جسد متوفی به خاک سپرده شد و روند قضایی پرونده ادامه دارد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -