شما اینجا هستید
اخبار مهم » وام سهام عدالت ۱۴ میلیونی و ۷ میلیونی را از کدام بانک ها می توان گرفت؟

بر اساس تازه ترین اظهارات معاون وزیر اقتصاد وام سهام عدالت ۱۴ میلیونی – برای دارندگان برگه های سهام عدالت ۱ میلیون تومانی – و وام سهام عدالت ۷ میلیونی – برای دارندگان برگه های سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی – علاوه بر دو بانک ملی و تجارت در سایر بانک ها نیز پرداخت می شود. البته متقاضیان باید برای اجرایی شدن این امر مدتی صبر کنند.

وام سهام عدالت نهایی شده و در حال حاضر توسط دو بانک ملی و تجارت در حال پرداخت است. برخی افراد در شبکه های اجتماعی کامنت های ناامید کننده ای مبنی بر مراجعه به بانک های ملی و تجارت و دریافت این پاسخ که بانک فعلا شرایط پرداخت چنین وامی را ندارد، درج کرده اند اما بانک ملی ایران با رد این موضوع اعلام کرده است که وام سهام عدالت با تمام ظرفیت در حال پرداخت است به گونه ای که تا اوایل اسفند ۹۹ حدود ۷۰ هزار کارت اعتباری سهام عدالت از سوی این بانک صادر شده است. بانک تجارت هنوز آماری در مورد تعداد کارت های اعتباری و در واقع وام های سهام عدالتی که پرداخت کرده نداده اما این بانک هم بر پرداخت این وام با تمام ظرفیت ممکن تاکید کرده است.

پرداخت وام سهام عدالت در تمام بانک ها تا کمتر از ۴۰ روز دیگر

بر اساس تازه ترین اخبار عباس معمار نژاد معاون وزیر اقتصاد اعلام کرده است که به زودی کارت اعتباری سهام عدالت ۱۴ میلیونی – برای دارندگان برگه های سهام عدالت ۱ میلیون تومانی – و کارت اعتباری سهام عدالت ۷ میلیونی – برای دارندگان برگه های سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی – علاوه بر دو بانک ملی و تجارت در سایر بانک ها نیز ارائه خواهد شد.

وی در این باره به ایسنا گفته است: مصوبه‌ای در هیات دولت داشتیم که غیر از دو بانک‌ ملی و تجارت که هم اکنون این وام را پرداخت می کنند بانک‌های دیگر شبکه بانکی کشور هم باید در صدور کارت اعتباری سهام عدالت مشارکت داشته باشند.

معمارنژاد در مورد زمان اجرایی شدن این مصوبه نیز گفت: تا اردبیشهت سال جاری، سایر بانک‌ها نیز به صدور کارت اعتباری سهام عدالت ورود خواهند کرد.

شرایط ثبت نام و دریافت وام

پیش از این اعلام شده بود مراحل ثبت نام و دریافت این کارتها به صورت غیرحضوری قابل انجام است و هر بانک در سایت یا اپلیکیشن های موبایلی خود بخشی را به این امر اختصاص می دهد. این وام – کارت اعتباری – با اعتبارسنجی متقاضی توسط بانک ها و به صورت سه ساله داده می شود و به مدرک و ضامن نیازی ندارد. ضمنا اگر دریافت کننده وام نتواند در مدت یک ماه مبلغ وام را پس بدهد باید در ۳۶ ماه آن را تسویه کند و سود آن را هم ۱۸ درصدی آن را هم بپردازد/کاماپرس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -