شما اینجا هستید
اخبار ارومیه » وضعیت بغرنج در مناطق حاشیه‌ای شهر ارومیه/ ساکنان این مناطق فراموش شده‌اند

ضعف خدمات رسانی در مناطق کم برخوردار مرکز استان آذربایجان‌غربی کاملا ملموس است که متاسفانه شورای شهر نیز در قبال کم‌کاری شهرداری نظارت درستی نداشته است.

مردم در مناطق حاشیه شهر و کمتر توسعه یافته با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند به طوری که شاید بزرگترین حسرت اهالی این منطقه جمع آوری به موقع پسماند و رفع بوی بد فاضلاب در منطقه باشد.

نبود زیرسازی، جدول کشی و آسفالت در خیابان‌ها و کوچه پس کوچه‌های مناطق کمتر توسعه یافته از جمله ابتدایی‌ترین نیازهای مردم در این مناطق است که زیر سایه کم توجهی مسئولان تحقق وعده‌ی حل آن‌ها تبدیل به یک آرزو برای مردم شده است.

شاید مسئولان در شعار از وجود ده‌ها فرهنگسرا در مناطق مختلف حاشیه شهر ارومیه خبر می‌دهند اما در بخش فرهنگی نه اقدام چشمگیری انجام می‌شود و نه این فرهنگسراها کارایی مشخصی در حوزه فرهنگی برای مردم دارند.

اهالی این مناطق مدعی هستند اغلب نمایندگان و اعضای شورای شهر در زمان انتخابات صرفا جهت رای گیری وعده حل مشکلات را می‌دهند اما پس از اتمام انتخابات حتی به تماس و مراجعه آن‌ها نیز پاسخگو نیستند.

نگارنده معتقد است این نحوه برخورد با مردم می‌تواند موجب نا امیدی و دلسردی را به جامعه تزریق کند که بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری اگر مسئول از تحقق وعده خود حتی عاجز بماند، لازم است علت آن را برای مردم شفاف سازی کند.

آذربایجان غربی ,

آذربایجان غربی ,

آذربایجان غربی ,

آذربایجان غربی ,

آذربایجان غربی ,

آذربایجان غربی ,

آذربایجان غربی ,

آذربایجان غربی ,

آذربایجان غربی ,

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -