شما اینجا هستید
اخبار ارومیه » تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در ارومیه اعلام شد

سرهنگ رضا پناهی مقدم ضمن تشریح تمهیدات ترافیکی پلیس راهور برای شب‌های قدر اظهار کرد: پلیس راهور استان در شب‌های قدر تمهیدات ویژه ترافیکی خواهد داشت و مأموران ما با حضور صددرصدی در اطراف محل‌های برگزاری مراسم شب قدر به خصوص امام زاده‌ها، تکایا و حسینیه‌ها نسبت به تسهیل تردد و نظم بخشیدن به رفت و آمد خودروهای سواری، موتورسیکلت‌ها و شهروندان اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در برگزاری این مراسم‌ها ممکن است برخی از معابر فرعی موقتاً و برای برگزاری مراسم مسدود شود، تأکید کرد: ممکن است برخی معابر در اختیار مراسم قرار گیرد و محدودیت‌های تردد مقطعی در آن داشته باشیم که در همین راستا از متولیان برگزاری مراسم و شهروندان می‌خواهیم که با پلیس همکاری داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی همچنین از ممنوعیت تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در شب‌های قدر خبر داد و گفت: در حالت عادی این کامیون‌ها از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد اجازه تردد در معابر را دارند، اما در شب‌های قدر تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در معابر شهر ارومیه ممنوع است و پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

وی از شهروندان خواست که برای حضور در مراسم‌های شب قدر تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند. البته مأموران پلیس راهور با حضور در معابر، راهنمایی لازم را برای پارک خودروهای شرکت کنندگان در مراسم انجام خواهند داد و از متولیان برگزاری مراسم هم می‌خواهیم تا با تعیین انتظامات و ساماندهی پارک خودروهای شهروندان در اطراف محل برگزاری مراسم کمک حال پلیس باشند.

سرهنگ پناهی مقدم در همین خصوص هشدار داد: با توجه به اینکه بسیاری از حاضرین در مراسم شب قدر و مراسم عزاداری شب شهادت مولای متقیان علی (ع) با پوشش تیره حاضر خواهند شد رانندگان باید با دقت و توجه لازم و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد کرده و از توقف و پارک خودرو در محل‌های ممنوع که منجر به سلب آسایش دیگران و بر هم زدن نظم است خودداری، همچنین عابران پیاده نیز از محل‌های مناسب و مجاز تردد کرده و از حضور و ایستادن در نقاط کور پرهیز کنند.

وی عنوان کرد: در صورتی که وسیله نقلیه ای در مکان نامناسبی پارک شود پلیس اقدام به انتقال آن وسیله خواهد کرد که در این صورت رانندگان بدون هیچ نگرانی باید با شماره ۱۱۰ تماس گرفته و از موقعیت جدید خودروی خود آگاهی یابند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -