شما اینجا هستید
اخبار ارومیه » رضایت مردم از خدمات مرکز واکسیناسیون خودرویی در ارومیه

ایجاد مراکز خودرویی واکسیناسیون به دلیل سهولت استفاده از امکانات آن با استقبال گسترده مردم مواجه شده و آنان با حضور در این مرکز با اولویت تزریق واکسن به افراد مسن و بیمار در این محل حاضر می شوند.

دومین مرکز واکسیناسیون خودرویی در ارومیه نیز طی  دو  هفته گذشته جهت تسهیل روند واکسیناسیون شهروندان راه اندازی شده است.

علی رحمانی یکی از حاضران در مرکز واکسیناسیون خودرویی شهید اسماعیل زاده ارومیه به خبرنگار ایلنا، گفت: با توجه به اینکه مادرم به تازگی دیسک کمرش را عمل جراحی کرده و قادر نیست به راحتی تردد کند، به این محل آمدیم تا در داخل خودروی دِز دوم واکسن کرونا را دریافت کند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش این قبیل مراکز واکسیناسیون در سطح شهر ارومیه و دیگر شهرهای استان، افزود: انصافاً ایجاد این مرکز ابتکار شایسته ای است که دشواری حضور و صف ایستادن در مراکز واکسیناسیون دیگر را ندارد.

فاطمه معصومی نیز که برای تزریق دُز دوم واکسن کرونا به مرکز واکسناسیون خودرویی شهید اسماعیل زاده مراجعه کرده است، درباره مزیت های راه اندازی این مرکز به ایلنا اظهار کرد: رعایت فاصله اجتماعی، احتمال ناچیز سرایت بیماری به دلیل حضور هر شخص در خودروی خود و زمان بر نبودن فرآینده تزریق از جمله امتیازات این مرکز است.

وی ابراز امیدواری کرد که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی نسبت به افزایش تعداد این قبیل مراکز در سطح شهر اقدام کنند تا شهروندان به ویژه افراد دارای بیماری درگیر مشکل نوبت دهی و ایستادن در صف های تزریق واکسن نشوند.

به گزارش ایلنا، پایگاه واکسیناسیون خودرویی  شهید اسماعیل زاده به همت  قرارگاه طرح شهید سلیمانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در جهت تسریع در امر واکسیناسیون شهروندان راه اندازی شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -