شما اینجا هستید
اجتماعی » موج سبز ترافیکی در تقاطع‌های کریدور شرق به غرب شهر ارومیه اجرایی شد

رضا صفری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت کریدور سربازان گمنام در انجام سفرهای شرقی – غربی شهر ارومیه افزود: موج سبز ترافیکی با هدف هوشمندسازی ترافیک در این مسیر مهم اجرایی شده که امیدواریم در کاهش ترافیک بسیار موثر باشد.

وی اضافه کرد: با اتمام مراحل اجرایی در مرحله اول، این طرح در  سه تقاطع شهید ذاکر، عمار- یاسر و مخابرات اجرا و پس از تبدیل میدان خیرین به چهارراه براساس مصوبه شورای هماهنگی ترافیک استان، این تقاطع نیز به آن افزوده می شود.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری ارومیه بیان کرد: در فاز بعد در کریدور متقاطع شامل تقاطع های شورا – دانشکده، شورا – آهندوست، خیرین و همافر نیز این طرح اجرایی خواهد شد.

صفری افزود: با اجرای این طرح در ساعات غیر اوج خودروهای عبوری در صورت گذر از چراغ سبز بقیه تقاطع های مسیر را نیز بدون مواجهه با چراغ قرمز و در چراغ سبز عبور خواهند کرد.

وی بیان کرد: همچنین در صورت مواجهه با چراغ قرمز در اولین تقاطع و پس از سبز شدن چراغ راهنمایی در بقیه تقاطع‌های چراغ دار مسیر با چراغ سبز مواجه و قادر به عبور خواهند بود.

مسیر بلوار سربازان گمنام یکی از پررفت و آمدترین مسیرهای شهر ارومیه است که از تقاطع شهید ذاکر شروع شده و به زیرگذر تقاطع دانشکده ختم می شود.

این مسیر شرق ارومیه را به غرب متصل می کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -