شما اینجا هستید
آخرین اخبار سایت » نحوه ثبت نام برای دریافت وام دانشجویی

دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم همانند دانشگاه‌های دولتی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه غیر انتفاعی در طول دوران تحصیل و هر ترم می‌توانند از ۵ نوع وام دانشجویی برخوردار شوند.

اما دانشجویان برای دریافت وام دانشجویی باید از نحوه ثبت نام در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم آگاه باشند که در ادامه می‌خوانید.

دانشجویان دارای سابقه دریافت وام از صندوق رفاه دانشجویان در همان مقطع تحصیلی که پیش‌تر وام اخذ کرده اند بایستی به پورتال دانشجویی مراجعه و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور که همان کد ملی دانشجو بدون خط تیره است مراجعه و درخواست وام خود را ثبت کنند.

دانشجویان ورودی جدید در مقطع تحصیلی جدید و دارای پرونده در سامانه جامع صندوق رفاه

این دانشجویان باید اقدامات زیر را انجام دهند:

وارد کردن نام کاربری و رمز عبور که همان کد ملی دانشجو بدون خط تیره است.

ورود به بخش اطلاعات دانشجو در صورتی که مقطع تحصیلی قبلی تعیین تکلیف شده باشد (صدور دفترچه یا تسویه حساب) و انتخاب ثبت مقطع تحصیلی جدید

پنچره جدید باز شده، مقطع قبلی و تعیین تکلیف شده را نمایش می‌دهد و دانشجو باید درخواست ایجاد مقطع تحصیلی جدید را انتخاب کند.

وارد کردن تابعیت، محل صدور، مرکز آموزشی، رشته تحصیلی، نوع دوره، مقطع، سال ورود، نیمسال ورود، شماره دانشجویی، تلفن ثابت و همراه و دریافت کد صحت سنجی در گوشی همراه به صورت پیامک و انتخاب ذخیره

در صورت تائید دانشجو توسط دانشگاه به عنوان دانشجوی آن دانشگاه، دانشجو با ورود مجدد به پورتال دانشجویی و ثبت کلمه کاربری و رمز عبور، درخواست وام می‌کنند.

دانشجوی ورودی جدید و بدون پرونده در سامانه جامع صندوق رفاه

این دانشجویان باید این اقدامات را انجام دهند:

انتخاب گزینه ثبت نام دانشجوی جدید

وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد و انتخاب گزینه جستجو

وارد کردن تابعیت، محل صدور، مرکز آموزشی، رشته تحصیلی، نوع دوره، مقطع، سال ورود، نیمسال ورود، شماره دانشجویی، تلفن ثابت و همراه و دریافت کد صحت سنجی

وارد کردن کد صحت سنجی و انتخاب ذخیره

در صورت تائید دانشجو توسط دانشگاه به عنوان دانشجوی آن دانشگاه، دانشجو با ورود مجدد به پورتال دانشجویی ثبت کلمه کاربری و رمز عبور درخواست وام می‌دهد.

نکات مهم

دانشجو باید با توجه به محدودیت‌های فنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ بعد از ظهر در پورتال دانشجویی ثبت نام کنند.

نام کاربری کلیه دانشجویان، کد ملی به صورت ۱۰ رقم عددی و بدون خطوط بین آن است.

کلمه عبور برای دانشجویان قدیمی همان کلمه عبور قبلی و برای دانشجویان جدید ۱۰ رقم کد ملی بدون خطوط بین آن است.

دانشجویان برای ثبت نام باید مرورگر‌های اینترنت اکسپلورر و فایر فاکس استفاده و وارد پورتال دانشجویی bp.swf.ir و یا از سایت صندوق رفاه www.swf.ir وارد پورتال صندوق رفاه شوند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -