شما اینجا هستید
اخبار ارومیه » جولان معتادان در سطح شهر ارومیه/ “بهزیستی می‌تواند هزینه ۴درصد معتادان را پوشش دهد”

اعتیاد به عنوان مادر تمامی آسیب‌ها زمینه بروز مشکلات دیگری هم‌چون بزهکاری را در جامعه فراهم می‌کند بنابراین در حال حاضر ورود جدی مسئولان ذیربط به این موضوع پیش از هر زمانی ضروری است چرا که طی ماه‌های اخیر جولان معتادان در گوشه و کنار این شهر به دلیل نداشتن محل و ماوای مناسب برای زندگی از هر جا و مکانی که دلشان می‌خواهد بساط مصرف مواد را به راه انداخته و با بی‌خیالی هر چه تمام‌تر مشغول کار خود هستند.

سال‌های گذشته حاشیه‌های شهر و بافت‌های فرسوده بیشتر میزبانان معتادان بود اما اکنون گوشه و کنار شهر، پارک‌ها و بوستان‌ها مملو از معتادانی است و حتی شب‌ها هم محلی برای جولان و خواب آنها شده است و این امر موجب گلایه و واکنش شهروندان شده و منتظر پاسخگویی و نظارت مسئولان هستند.

معتادان زن و مرد علاوه بر مصرف مواد مخدر رفتارهای هنجارشکنانه‌ای دارند

یکی از شهروندان که ساکن خیابان میثم ارومیه است با گلایه شدید از حضور معتادان در این خیابان گفت: ابتدای خیابان میثم محلی برای جولان معتادان شده است حتی چندین روز پیش در همین خیابان به چند خودرو آسیب رسانده‌اند و متاسفانه کسی پاسخگو نیست.

رضا دیگر شهروندی است که در خصوص تجمع معتادان در خیابان شکارچی و حکیم‌نظامی گلایه کرده و بیان کرد: انگار مسئولان انتظامی و بهزیستی استان منطقه‌ای را با این نام در ارومیه نمی‌شناسند چون زن و بچه‌هایمان از ترس این معتادان به تنهایی جرات بیرون رفتن را ندارند.

وی بیان کرد: چندین بار این موضوع را به نیروی انتظامی اطلاع داده‌ایم اما مشکل همچنان پا برجا است.

یکی از همشهریان نیز که ساکن خیابان ولیعصر ارومیه است گفت: در این منطقه هر کجا که فضای خالی باشد آنجا محل تجمع معتادان است پیش از این تنها هنگام شب شاهد این چنین صحنه‌هایی بودیم اما در حال حاضر روز و شب برای معتادان تفاوتی ندارد و این متولیان امر می‌خواهیم که سریع‌تر این مشکل را حل کنند..

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -