شما اینجا هستید
اخبار ارومیه » سرکرده اراذل و اوباش ارومیه در دام پلیس

سرهنگ “ایرج حسنخانی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و پلیس در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاشی دريغ نمي‌كند.

وی افزود: در پي دريافت گزارشی مبنی بر اینکه  ۲ نفر از اراذل و اوباش معروف با قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در محلات شهرستان “ارومیه” موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده‌اند، پیگیری پلیس در اين خصوص آغاز شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فني، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهمان که از افراد سابقه‌دار و اراذل و اوباش بودند را در مخفیگاهشان شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی آنها را در یک عملیات ضربتی به همراه همدستانشان دستگیرکردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی قمه و شمشیر کشف شد، افزود: در این عملیات دو نفر اراذل و اوباش سطح یک  و  دوازده نفر اراذل و اوباش نوظهور دستگیر و متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ حسنخانی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس براي برقراری نظم و امنیت و ارتقاء احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانوني برخورد مي‌كند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -