شما اینجا هستید
آخرین اخبار سایت » عجیب ترین و ترسناک ترین مراسم های سنتی خاکسپاری در جهان

متاسفانه همانطور است که فکر می‌کنید در برخی از تمدن های انسانی خوردن گوشت مرده ها یکی از بخش ها و قسمت های مهم سوگواری مردگان است. البته این سنت دیگر به ندرت انجام می‌شود اما در گذشته ای نه چندان دور رویه معمول در هنگام مرگ افرادر پاپوا گینه نو بخش هایی از برزیل بود در واقع این افراد با خوردن گوشت مردگان خود تلاش می کردند آن ها را بخشی از خود قلمداد کنند و بدین ترتیب مردگانشان با آن ها بمانند البته در برخی مناطق نیز که گوشت به اندازه کافی در دسترس نبود با این کار بخشی از گوشت مورد نیاز خانواده یا قبیله تامین می‌شد.

 

 ترسناک ترین مراسم های سنتی خاکسپاری در جهان

  • زیر و رو کردن استخوان ها

مردم مالاگاسی در ماداگاسکار دوست ندارند مرده هایشان در آرامش باقی بمانند در طی مراسمی به نام فامادیهاما به معنی زیر و رو کردن استخوان ها اسکلت مردگان را از دخمه ها بیرون کشیده و آنها را در لباس و پارچه های جدید می پیچند این سنت خود به اندازه کافی عجیب است اما بعد از آن اتفاق عجیب تری رخ می دهد آن ها سپس جنازه در حال پوسیدن فرد مرده را که در پارچه‌ای تمیز پیچیده شده است بالای سر نگه داشته و همزمان به رقص و پایکوبی و آواز خواندن می‌پردازند.

  • تدفین سردسته وایکینگ ها

وقتی که رییس وایکینگ ها می میرد، جنازه او را در یک قبر موقتی قرار داده و در این حین برای او لباس های جدیدی تهیه می کردند که یکی از دختران برده داوطلب می شد که در زندگی آینده نیز خدمتکار او باشد و با او به خاک سپرده شود.

 

ترسناک ترین سنت های تدفین مردگان

  • سانتی

در هند زنانی که به تازگی مردان خود را از دست می‌دادند در آتش جنازه شوهرانشان وارد شده و همراه با جنازه او زنده زنده می سوختند در ظاهر چنین عملی داوطلبانه بود اما در واقع به یک اجبار تبدیل شده بود برخی می‌گویند که این سنت به این خاطر شکل گرفت که زنان هندی را از کشتن شوهر خود و فرار کردن با معشوقه های ثروتمند دور کنند.

  • بریدن انگشت

مردم قبیله دانی در غرب پاپوا گینه نو مراسم تدفین عجیبی دارند، اگر چه این سنت تاکنون توسط دولت حذف شده است اما در اعماق جنگل های این منطقه هنوز رواج دارد که مردی در این جامعه می میرد زن و گاهی نیز فرزندان او باید یکی از انگشتانشان را قطع کنند. این سنت نشان دهنده درد عاطفی بوده و به عنوان روشی برای تهذیب نفس در نظر گرفته می‌شود در واقع در این سنت آن ها انگشتان خود را محکم بسته و سپس با تبر آن ها را قطع می کنند و بعد آن انگشت در جای مخصوصی نگهداری شده و یا سوزانده می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -