شما اینجا هستید
اخبار ارومیه » جرایم ماده ۱۰۰ شهرداری ارومیه برای مغازه داران مناطق محروم قسط بندی می‌شود

گزارشات مردمی از مناطق حاشیه‌نشین ارومیه حاکی از این است که طی ماه‌های اخیر شهرداری ارومیه اقدام به پلمپ مغازه‌هایی در این منطقه به دلیل عدم پرداخت جریمه ماده ۱۰۰ شهرداری کرده است.

یکی از مغازه‌داران در مناطق حاشیه نشین ارومیه، در این خصوص بیان کرد: مغازه‌های اطراف خیابان المهدی  ۳۰ سال پیش در این منطقه ساخته شده که قانون ماده ۱۰۰ شهرداری در آن سال اعمال نشده است.

وی افزود: پس از گذشت چندین سال شهرداری ارومیه قانون ماده ۱۰۰ را در این منطقه اجرایی کرده، که شامل پرداخت مبلغ هنگفتی است و بعلت عدم پرداخت این مبلغ اقدام به پلمپ مغازه‌ها کرده اند.

صفری بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی که طی چند سال اخیر کسب و کارها را فلج کرده، این مبلغ از توانایی تمامی مغازه‌داران خارج است و چندین مغازه در این منطقه به دلیل عدم پرداخت جریمه ماده ۱۰۰ شهرداری پلمپ شده است. انتظار داریم شهرداری مساعدت نماید و حداقل پراخت ماده ۱۰۰ بصورت اقساطی انجام پذیرد.

وی عنوان کرد: از شورای شهر و شهرداری ارومیه درخواست داریم در صورت امکان مبلغ جریمه را کاهش داده و قسط بندی کنند تا این مغازه‌داران در روزهای پایانی سال و باتوجه به اوضاع معیشتی و اقتصادی بیش از این متضرر نشوند.
تقسیط ده ساله جرایم ماده صد برای مغازه داران مناطق محروم شهر ارومیه

در این زمینه، رییس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد: شهرداری نهادی مردم محور است و دولت هیچ کمکی به شهرداری ها نمی کند و برای انجام پروژه های عمرانی و خدماتی نیاز به اعتباراتی است که باید با مشارکت شهروندان و یاری آنها تحقق پیدا کند.

حجت‌الاسلام محمد خلیل پور در خصوص جرایم ماده ۱۰۰ شهرداری  تصریح کرد: تقسیط ده ساله جرایم ماده صد املاک مسکونی در مناطق محروم را پیش بینی کرده‌ایم و منطقه المهدی نیز جز مناطق محروم قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مغازه‌داران و کسبه‌های مناطق محروم می‌توانند با مراجعه به شورای شهر اقدام به تقسیط جرایم ماده صد شهرداری کنند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -