شما اینجا هستید
اخبار مهم » سیاست دولت، بازگشایی آرام مدارس از نیمه دوم آبان است

عبدالرضا فولادوند در آئین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ ضمن گرامی داشت هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ۳۶ هزار دانش آموز و ۵ هزار فرهنگی شهید در هشت سال دفاع مقدس جان خود را فدا کردند.

وی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: برای دومین بار زنگ سال تحصیلی در زیست بوم جدید به صدا درآمد. ستاد مهر از اواخر بهمن ماه ۱۳۹۹تشکیل شد و در کارگروه‌های هفت گانه برای چنین روزی تلاش کردند. ۱۸ هزار نفر در حدود ۹ ماه زحمت کشیدند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در شهر تهران تصریح کرد: ما در شهر تهران، ۱ میلیون ۲۰۰ هزار دانش آموز و ۴۰ هزار کلاس درس داریم. همچنین با کمبود ۱۲ هزار نیرو مواجه هستیم. ثبت نام‌ها در تهران از ۳ ماهه گذشته شروع شد و در رتبه نخست قرار گرفت. تا به اینجای کار ۱۲ میلیون جلد کتاب بین دانش آموزان تولید شده است.

وی افزود: تهران همچنین از نظر کلاس بندی، رتبه اول را داشت. در سال جدید در این شهر، ۶۰ آموزشگاه در قالب ۳۰۰ کلاس افتتاح کردیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در مورد شروع سال تحصیلی گفت: سیاست دولت مبنی بر بازگشایی آرام مدارس است. به جز پایه‌های اول و هنرستان‌ها، از نیمه دوم آبان، ماه بازگشایی تدریجی و آرام و البته با تأیید وزارت بهداشت را خواهیم داشت. امیدوارم بتوانیم در ایام پساکرونا کمبودها و کاستی‌های این دو سال را جبران کنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -