شما اینجا هستید
آخرین اخبار سایت » شناسایی ۳۰۰ساخت وساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان ارومیه

از ابتدای سال جاری تا امروز ۳۰۰ فقره بنا و مستحدثات غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان شناسایی شده که ۵۱ فقره از طریق گزارشات سامانه مردمی CMS و ۲۴۵ فقره توسط گشت های یگان حفاظت از اراضی کشاورزی بوده است.

وی افزود: از این تعداد برای ۳۰۰ فقره اخطاریه صادر و ۱۶۳ مورد تبصره ۲ ماده ۱۰ و ۱۱ فقره حکم قلع و قمع بنا و مستحدثات غیرمجاز در اراضی کشاورزی اجرا و اراضی زراعی و باغی به چرخه تولید بازگشته است.

همچنین امجدی اذعان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۰ مورد خبر از سامانه مردمی CMS گزارش شده که ۸۶ مورد آن توسط یگان گشت حفاظت از اراضی شهرستان بررسی و ما بقی در حال بررسی و بروزرسانی است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ارومیه تاکید کرد: به طور متوسط روزانه ۱۵ مورد گزارش مردمی از این سامانه دریافت می شود که در کنار شناسایی تغییر کاربری های غیر مجاز اراضی کشاورزی ضروری است اخبار ارسالی از سامانه رصد و به روز رسانی شود.

برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان در سال جاری تشدید شده و گشت‌های حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی به طور مستمر در حال رصد هرگونه فعالیت غیرمجاز در اراضی کشاورزی هستند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -