شما اینجا هستید
آخرین اخبار سایت » پرواز اروميه – اربيل برقرار مي شود

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ محمد علی نائل قرا ملکی اظهار کرد: در حال حاضر دو پرواز خارجی در فرودگاه ارومیه برقرار است و این نوید را می دهیم که امسال اعزام و پذیرش مسافر به اربیل نیز انجام خواهد شد.
وی در توضیح بیشتر گفت: رایزنی های لازم با شرکت های هواپیمایی برای برقراری هفته ای ۳ پرواز به مقصد اربیل انجام شده و امسال به این تقاضای مردم نیز پاسخ داده خواهد شد.
مدیرکل فرودگاه های استان آذربایجان غربی با اشاره به شرکت های هواپیمایی فعال در این استان گفت: در حال حاضر با ۲ شرکت خارجی و ۶ شرکت داخلی همکاری داریم و این در حالی است که سال جاری به منظور رونق هرچه بیشتر پروازها بدنبال انعقاد قرارداد با شرکت های جدید خواهیم بود.
قرا ملکی ضمن اشاره به برنامه های صورت گرفته در سال گذشته عنوان کرد: سال قبل دستگاه کمک ناوبری DVOR با حضور وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه ارومیه افتتاح و عملیات بهسازی طی چند مرحله در سال ۱۴۰۰ در این فرودگاه انجام شد.
وی در خصوص آخرین وضعیت روشنایی باند فرودگاه گفت: سال گذشته مناقصه های لازم این پروژه انجام شد و در طول سال با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی همراه بود.
وی تصریح کرد: تکمیل پروژه روشنایی باند فرودگاه و ادامه عملیات بهسازی، نوسازی و نیز ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی جزو اصلی ترین اهداف سال جاری است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -