شما اینجا هستید
آخرین اخبار سایت » خادمین مردم یا سوداگران منافع شخصی و گروهی

 

ساسان ابراهیم‌زاده عضو شورای شهر ارومیه

پیرو حاشیه سازی امروز جلسه شورای شهر ارومیه لازم است مطالبی را به استحضار شهروندان عزیز برسانم
ابتدائا همه باید بدانند این شهر بخشی از وطن عزیزمان ایران است که برای حفظ و حراست از هر وجب خاکش خون‌های بسیاری ریخته شده است که متعلق به همه اقوام حاضر در این مرز و بوم بوده است و احدی حق ندارد این سرمایه جاودانی را دستاویزی کند برای مطامع نفاق انگیز خویش.
دوم اینکه این شهر رنگین کمانی است از اقوام مختلف که زیر پرچم و قانون اساسی ایران زندگی میکنند و طبعا با استناد به همان قانون اساسی که حاصل خون هزاران شهید است، برابر بوده و مسئولینی شایان تصدی امورات این شهروندان هستند که خود را ملزم به اجرای این قانون بدانند که البته احترام به تمام اقوام و همچنین الزام به استفاده از زبان رسمی کشور نیز بخش‌هایی تغییر ناپذیر از این قانون هستند.
متاسفانه دست‌هایی میخواهند اتحاد و اتفاق شهروندان این شهر زیبا را که تشنه خدمت است، از بین ببرند تا از آب گل‌آلودِ آن، صندوق‌های رای‌شان را شاید پر کنند و البته برایشان بهای این کار مهم نیست!
ما به عنوان نمایندگان مردممان در شورای شهر ارومیه، موظف به حفظ منافع آنها و حفاظت از منافع ملی در حیطه کاری خود هستیم، اصرار برخی‌ها بر کوبیدن بر طبل نفاق و مقید نبودن به ارزش‌های ملی، البته که با منافع ملی در تضاد بوده و انکار زبان و هویت و وجود انتخاب کنندگانمان هم بر خلاف منافع ملی و هم بر ضد منافع مردمی است که ماحصل اراده‌شان، انتخاب نمایندگانی است که امروز به عنوان مسئول، وظیفه خدمت به آنها را دارند.
متاسفانه برخی از نمایندگان گاهی فراموش میکنند در کدام طرف مرز ایستاده‌اند و به چه مردم و کشوری باید خدمت نمایند!
بنده به عنوان یکی از خادمان این مردم و عضو کوچکی از کشور عزیزم ایران، در پیشگاه خدا، قرآن، نظام و مردم قول داده‌ام که تا آخر مدافع منافع ملی و مردمی باشم که ولی نعمت من هستند و قطعا از هیچکدام از ارزش‌های والای این مردم شریف و شهیدپرور کوتاه نخواهم آمد. حفظ و حراست از تمامیت ارضی کشور همانگونه که وظیفه هر ایرانی با شرف است، وظیفه مسئولین نیز میباشد و بر سر آن با احدی از هر طرف و قومیتی ذره‌ای معامله نخواهد شد و قطعا با هوشیاری دلسوزان و سربازان واقعی این مرز و بوم، بساط سوداگرانی که کالای سوداگریشان نفاق است و سرمایه‌ای که از آن مایه میگذارند؛ تمامیت ارضی، خون شهدا و ارزشهای کشور و انقلاب، برچیده خواهد شد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -