شما اینجا هستید
آخرین اخبار سایت » راه‌اندازی خیابان غذا در شهر ارومیه

ساسان ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ساماندهی مشاغل سطح شهر و تخصیص بازارچه خوداشتغالی بانوان به صنف سیب‌زمینی‌فروشان، اظهار کرد: اگرچه در راستای ساماندهی سیب‌زمینی‌فروشی‌های کنار خیابانی با تعبیه کانکس در پارک الغدیر اقدام خوبی انجام شده است، اما با توجه به اینکه این کانکس‌ها مربوط به بازارچه خوداشتغالی بانوان بود امید است در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی بازارچه مخصوص فروش محصولات تولیدی بانوان سرپرست خانوار با هدف حمایت از این قشر در مکان مناسب باشیم.

وی افزود: در خصوص همه اغذیه‌فروشی‌ها، کبابی‌ها و فست‌فودهایی که در معابر شهری و بیشتر در کانکس‌ها و یا با وسایل نقلیه امرار معاش می‌کنند می‌توان همین تعداد موجود را با برنامه‌ریزی منظم ساماندهی کرد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه از شناسایی و جذب سرمایه‌گذار داخلی برای راه‌اندازی خیابان غذا در شهر ارومیه خبر داد و خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و رفع مشکلات پروژه‌های سرمایه‌گذاری مدیریت شهری است.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: امروز در بیشتر کلان‌شهرهای ایران، خیابانی به نام خیابان غذا در راستای ساماندهی مشاغل و اغذیه‌فروشان، کمک به اقتصاد شهری و اشتغال‌زایی راه‌اندازی شده است و امید می‌رود این طرح به‌زودی در شهر ارومیه اجرایی شود.

وی تاکید کرد: برای راه‌اندازی خیابان غذا در شهر ارومیه سرمایه‌گذار داخلی از سوی کمیسیون سرمایه‌گذاری شناسایی و جلساتی نیز برگزار شده است، امید می‌رود پس از طی مراحل قانونی این طرح در خیابان پارک سلامت یا مسیر رودخانه شهرچای در یک محل ثابت، مشخص و اجرایی شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -