شما اینجا هستید
آخرین اخبار سایت » موانع واگذاری زمین برای راه‌اندازی مجتمع ضایعات فروشان ارومیه بزودی مرتفع می شود

حجت محمدی ثانی ۱۱ مرداد ماه در جمع خبرنگاران که با محوریت بررسی موضوع واگذاری زمین برای ضایعات فروشان ارومیه برگزار شد، اظهارکرد: تعیین مکانی مشخص برای این صنف از سال ۱۳۸۹ شروع شده و در نهایت زمینی در اطراف شهر ارومیه در نظر گرفته شد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: موضوع کسب تکلیف و صدور مجوز نهایی به سازمان ملی زمین و مسکن ارسال شده و مقرر شده به شکل اجاره‌داری به واگذاری قطعی تبدیل شود.

محمدی‌ثانی افزود: پیش از این مصوب شده بود تا متقاضیان با پرداخت ۵۰ درصد مبلغ به صورت نقد و پرداخت مابقی به صورت دو ساله اقساطی صاحب زمین شوند.

وی ادامه داد: با اعتراض این صنف و در جلسه‌ای در فرمانداری مقرر شد ۲۰ درصد به صورت نقد و باقی به صورت اقساط ١٠ ساله پرداخت شود.

این مقام مسئول بیان کرد: این مسئله برای تأیید نهایی نیازمند موافقت سازمان ملی زمین و مسکن است و اگر این مساله ثبت شود تا شهریور ماه امسال اراضی مجتمع ضایعات فروشان تعیین و تکلیف می‌شود.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: رفع مزاحمت در این اراضی با همکاری دادگستری انجام و روند قضایی این کار در حال پیگیری است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -