شما اینجا هستید
آخرین اخبار سایت » هدیه سازمان تامین اجتماعی به خانواده چهارقلوها در ارومیه

ز سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی در این باره اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های جمعیتی، این سازمان تلاش دارد تا در همه سیاست‌گذاری‌ها و اقدامات خود، موضوع راهبردی افزایش جمعیت را مدنظر داشته و از آن حمایت کند.

وی افزود: پوشش هزینه‌های خدمات ناباروری، افزایش دوران غرامت بارداری و حذف سقف سه فرزند در پرداخت حق اولاد بازنشستگان و مستمری‌بگیران، نمودهایی از رویکرد این سازمان در حمایت از سیاست‌های جوانی جمعیت است. سازمان تأمین‌اجتماعی علاوه بر ارائه رایگان خدمات درمانی زایمان به خانواده این چهارقلوها، به ازای هرفرزند هدیه‌ای نقدی نیز پرداخت خواهد کرد و با توجه به خانه‌دار بودن مادر چهارقلوها، هزینه‌های پرداخت یک‌سال حق بیمه زنان خانه‌دار مادر چهارقلوها را نیز پرداخت خواهد کرد.

 

هدیه سازمان تامین اجتماعی به خانواده چهارقلوها در ارومیه 

 

هفته گذشته یک مادر جوان و ۲۴ ساله ارومیه‌ای در اولین زایمان خود، در بیمارستان تأمین‌اجتماعی امام رضا (ع) ارومیه، چهارقلو به دنیا آورد. پدر و مادر این چهارقلوها با وجود اینکه بیمه‌شده سازمان تأمین‌اجتماعی نیستند به علت سطح کیفی خدمات بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه، این بیمارستان را برای به دنیا آوردن فرزندان خود انتخاب کردند.

در پی تولد این چهارقلوها، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، ضمن تبریک تولد این نوزادان به خانواده آنان، اعلام کرد: همه هزینه‌های زایمان و نگهداری نوزادان که اکنون در بخش «ان.آی.سی.یو» بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی هستند، رایگان خواهد بود.

وی همچنین به ازای هر یک از نوزادان هدیه‌ای نقدی برای خانواده آنان مقرر کرده است. همچنین با توجه به خانه‌دار بودن مادر این نوزادان، مقرر شده است مادر جوان تحت پوشش بیمه زنان خانه‌دار سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گیرد و حق بیمه یک سال این مادر از سوی این سازمان تقبل شود.

حال عمومی مادر و چهارقلوها که سه دختر و یک پسر هستند، مساعد اعلام شده است.

براساس داده‌های آماری در سال جاری در بیمارستان تأمین‌اجتماعی امام رضا (ع) ارومیه که از بیمارستان‌های کیفی و مجهز مرکز استان آذربایجان‌غربی است، تاکنون ۲۰ مورد دوقلوزایی و یک مورد نیز سه قلوزایی اتفاق افتاده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -