شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » برگزاری همایش کشوری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ارومیه

حجت الاسلام و المسلمین مهدیان دبیر کل قرارگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در این همایش با اشاره به بیانات رهبری در بیانیه گام دوم گفت :نکته اول در این بیانیه، عظمت انقلاب اسلامی است که جوانان در اول انقلاب با رهبری امام امت(ره) و با اتکا به خداوند متعال و خودسازی و با تقویت روحیه معنوی حرکت کردند که هم اکنون ما در گام دوم انقلاب، وارد مرحله جدیدی از خودسازی شدیم.

او افزود: نکته دوم عظمت راه طی شده است. ما الان نیازمند جهاد تبیین هستیم همان کاری که حضرت زینب (س) انجام داد و باید الگوی ما در این حوزه یعنی روایت ها و تبیین باشند.

مهدیان نکته سوم در این بیانیه را عظمت چشم اندازی آن دانست و گفت: تمدن اسلامی که رهبری در این خصوص به جوانان و نیروی انسانی متعهد اشاره می کند یعنی جوانانی همچون شهید باکری، شهید همت، جوانانی که دلسوز انقلاب هستند و جوانانی که مطیع رهبری هستند که بهترین نوع عاقبت بخیری است، جوانانی که در عرصه های علم، اقتصاد و…. با روحیه جهادی حضور داشته باشد.

در ادامه رامین اقا بابایی، دبیر قرار گاه جوانان بیانیه گام دوم انقلاب آذربایجان‌غربی گفت: براساس بیانات مقام معظم در استان آذربایجان‌غربی طی ۸ ماه گذشته قرار گاه جوانان تشکیل شده است که ۲ هزار و ۳۵۰ نفر زیر مجموعه قرار گاه گام دوم انقلاب قرار دارند.

او ادامه داد: تشکیل کارگروه‌های پرستاران، پزشکان، پیراپزشکان، تشکیل حلقه‌های میانی سلامت، آموزش و پرورش، بخش منابع طبیعی ، … ازجمله اقدامات قرار گاه گام دوم انقلاب در استان بوده است. این قرار گاه در ۶ منطقه فعالیت کرده و اقدام به تعیین دبیر در این مناطق کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حامد زکی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان در همایش کشوری تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی  نیزضمن عرض خیر مقدم به تمامی میهمانان همایش اظهار داشت:
۷ توصیه مقام رهبری در حوزه ساختن و پیشرفت کشور در قالب بیانیه گام دوم مطرح است که یکی از آنها در خصوص پیشرفت علمی و پژوهشی است و اگر بخواهیم به این حوزه عمل کرده و موفق باشیم باید به گذشته نگا کنیم یعنی ببینیم کجا بودیم و امروز به کجا رسیدیم.
از لحاظ پیشرفت علمی امروز در برخی از علوم نوپا جزو کشور های نخست دنیا هستیم.

مقام رهبری مدافع بزرگ علم و پیشرفت های علمی بوده و این موضوع برای همه نخبگان دنیا مشخص است.

دومین نکته توجه به معنویت و اخلاق است در واقع بدون اخلاق و معنویت پیشرفتی مفهوم پیدا نمی کند.

اگه بخواهیم در دنیا بدرخشیم باید به تقویت معنویت به ویژه در جوانان و اخلاق توجه ویژه ای داشته باشیم.

امروز بدترین هجمه ها، هجمه به جوانان و نوجوانان است و می بایست در این حوزه تلاش جهادی داشته باشیم تا بتوانیم نقشه های شوم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را همچون همیشه برملا و خنثی کنیم.

 

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -