شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » فیلم کوتاه سرباز وطن در ارومیه اکران شد

مراسم اکران فیلم سینمایی «سرباز وطن» با محوریت زندگانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی، نخبگان و فرهیختگان عرصه‌های مختلف در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان در ارومیه برگزار شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی در این مراسم اظهار کرد: بی‌تردید سرباز وطن یعنی با تمام وجود و با جان و روح باید پای انقلاب اسلامی ایستاد.

حجت الاسلام امیر عبدل تصریح کرد: سردار سلیمانی با تمام جان به این مرحله رسیده بوده و ذره‌ای برای شهادت ترس و دلهره نداشت اما باید از خود پرسید که تا چه حد توانسته‌ایم پای مبانی انقلاب ایستاده و آن را قبول کنیم.

محمد حسن حسنی معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان هم در این مراسم تاکید کرد: باید از ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی فیلم ساخته و کتاب نوشته شود و در این رابطه، گروهی از جوانان با وجود مشکلات مالی اما به صورت جهادی و علاقه و ایمان قلبی در رابطه با سردار سلیمانی فیلم ساختند.

در پایان مراسم از عوامل تهیه کنندگی و کارگردانی فیلم تقدیر بعمل آمد و علی ابراهیمی کارگردان فیلم هم خواستار حمایت بیشتر مسوولان شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -