شما اینجا هستید
اخبار ارومیه » اجرای طرح ملی نان در آذربایجان غربی/ قیمت افزایش نمی یابد

جواد کرمی امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر ساماندهی توزیع آرد و تامین نان مناسب برای مردم، افزود: طرح ملی آرد و نان در راستای ساماندهی نانوایی ها و مدیریت روند توزیع آرد و تامین نان مردم و جهت جلوگیری از هرگونه تخلف در این حوزه است.

او با اعلام اینکه با اجرای این طرح، افزایشی در قیمت نان ارائه شده به مردم نخواهیم داشت، گفت: تسریع در روند اجرای طرح ملی ساماندهی توزیع آرد و نان در استان را ضروری است و ضمن استخراج و بررسی معایب و محاسن اجرای طرح در سایر استان ها، تلاش شود آذربایجان غربی نیز در نصب دستگاههای کارتخوان عرضه نان، همراه با سراسر کشور باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این طرح فعلاً به صورت آزمایشی اجرا می شود، تصریح کرد: همزمان با اجرای آزمایشی طرح و شناسایی معایب و مزایای آن، تدابیر لازم برای آموزش نانوایان و آشنایی مردم با دستگاههای کارتخوان ویژه طرح، اندیشیده شود.

او در ادامه، اطلاع رسانی لازم و شفافیت در اجرای طرح را برای جلب اعتماد مردم بسیار مهم اعلام کرده و افزود: تهیه بانک اطلاعاتی اصناف بخصوص در حوزه نانوایان، به صورت جدی از سوی دستگاههای متولی پیگیری شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی در پایان با تاکید بر اینکه جلسات ستاد تنظیم بازار باید خروجی مثبت و ملموسی برای جامعه داشته باشد، گفت: برای نصب و راه اندازی دستگاههای کارتخوان نان در سطح استان، اقدامات لازم انجام شده و فعلاً این دستگاهها به صورت آزمایشی در کنار دیگر دستگاههای کارتخوان استفاده خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -