شما اینجا هستید
آخرین اخبار سایت » احداث زیرگذر میدان امام علی (ع)ارومیه تصویب شد

عضو هیئت رئيسه شورای اسلامی شهر ارومیه طول زیرگذر امام علی (ع) را ۴۱۰ متر و عرض آنرا ۱۶/۳۰ متر اعلام و اضافه کرد: هزینه احداث این زیرگذر بالای ۸۰ میلیارد تومان و مدت زمان اجرای آن نیز ۶ ماه کاری پیش بینی شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: زیرگذر امام علی (ع) که به تائید کمیته تطبیق فرمانداری ارومیه نیز رسید از سمت خیابان عدالت (آزادگان ۲) به سمت خیابان عدالت (چهار راه شورا – دانشکده) احداث خواهد گردید و طی روزهای آتی از طریق سامانه ستاد جهت انتخاب پیمانکار به مناقصه گذاشته خواهد شد.

علی مصطفی زاده با تاکید بر اینکه معضل ترافیک شهروندان ارومیه ای را آزار می دهد، افزود: وضعیت ترافیک خیابانهای هسته ی مرکزی شهر و برخی از خیابان‌های دیگر با توجه به انباشت کارهای بر زمین مانده از سالیان گذشته غیر قابل تحمل شده است.

رئیس کمیسیون عمران، برنامه ریزی و حمل ونقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به برنامه ریزی اعضای شورای شهر و شهردار ارومیه برای نوسازی سیستم حمل و نقل عمومی، ارتقای فرهنگ سازی ترافیکی، نصب دوربین های کنترل ترافیک، انجام اصلاحات هندسی، تمرکز زدایی مراکز اداری، خدماتی و پزشکی از هسته ی مرکزی شهر و… اضافه کرد: امیدواریم با اجرای برنامه های پیش بینی شده برای حل معضل ترافیک به خواست به حق مردم ارومیه پاسخ مناسبی داده باشیم.

لازم به توضیح است که زیر گذر امام علی (ع) در زیرِ روگذر امام علی (جنب پارک گوللر باغی) و در داخل رینگ اصلی ترافیکی شهر ارومیه طراحی شده است که با اجرای این طرح ضمن اتمام کامل تقاطع سه سطحه امام علی (ع)، تردد وسائط نقلیه در مسیر عدالت (آزادگان ۲) به سمت خیابان عدالت (چهار راه شورا – دانشکده) و بالعكس از طریق این زیرگذر انجام خواهد شد که گامی مهم جهت رفع معضل ترافیک و ایجاد کریدور ترافیکی روان در مسیرهای پر ترافیک ارومیه محسوب می گردد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -