شما اینجا هستید
آخرین اخبار سایت » بودجه مناطق محروم و کم‌برخوردار ارومیه در سال ۱۴۰۳ افزایش می‌یابد

نقی کریمی امروز _شنبه، یکم مهرماه_ در صحن شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: روش تدوین بودجه شهرداری برای سال ۱۴۰۳ با پیشنهاد راهکارهای جدید و با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف تهیه و تدوین شود.

وی افزود: اقدامات قابل قبولی در معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه با تشکیل کمیته‌های تخصصی برای بودجه‌نویسی سال ۱۴۰۲ شهرداری انجام گرفته بود که جا دارد در این راستا از زحمات شهردار و مجموعه خدوم شهرداری و مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا تشکر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید با نگاه کارشناسانه به بودجه سال ۱۴۰۳ نگاه کنیم و لازم است با توجه به افزایش تورم و رکود اقتصادی، بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه بر اساس میزان تورم تدوین شود.

وی ادامه داد: بر اساس میزان افزایش تورم امروزی، بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه حدود ۴ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود.

کریمی از ایجاد کارگروه‌های تخصصی برای مناطق محروم خبر داد و تصریح کرد: بودجه مناطق محروم و کم‌برخوردار که در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری ارومیه برآورد شده بود در سال ۱۴۰۳ با ایجاد کارگروه‌های تخصصی افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی قابل قبولی در مناطق کم‌برخوردار در سال ۱۴۰۱ و شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ از سوی شهرداری ارومیه نسبت به ادوار گذشته انجام شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -