شما اینجا هستید
آخرین اخبار سایت » دستگاهها در تبیین رویداد جایزه ملی جمعیت همت بیشتری داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری ارومیه کلوب ، نخستین نشست مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی با مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان، سازمان و گروه‌های جهادی مردمی فعال این حوزه و تشکل‌های دانشجویی در سال ۱۴۰۲ با موضوع اهداف و چشم انداز برنامه‌های حوزه زنان و خانواده و همچنین رویداد جایزه ملی جمعیت برگزار شد.

در این نشست، نیر الهامی، دبیر ستاد خانواده و جوانی جمعیت و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی ضمن تشریح فعالیت‌ها و عملکرد ستاد خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۱، به اهداف و برنامه‌های این ستاد پرداخت و تأکید کرد: باید فعالیت و همراهی تمامی مشاوران و نمایندگان امور بانوان برای اجرای این اهداف باشد.

وی ضمن اشاره به در پیش رو بودن هفته جمعیت در ادامه گفت: از دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی و تشکل های دانشجویی انتظار می‌رود در هر چه باشکوه تر برگزار نمودن این هفته و تبیین رویداد جایزه ملی جمعیت همت بیشتری داشته باشند.

الهامی همچنین در ادامه تصریح کرد: جایزه ملی جمعیت در دو بخش دولتی و مردمی داوری خواهد شد.
در ادامه این نشست نیز فتح الهی دکترای جامعه شناسی، ضمن اشاره به ایجاد حساسیت در موضوع جمعیت در بین آحاد مردم، این موضوع را تهدید امنیت ملی خواند و افزود: اصلی‌ترین تهدید، ساختار سنی جمعیت کشور است که با گذشت زمان در صورت عدم توجه به افزایش جمعیت با جمعیتی پیر، گرسنه و بیمار مواجه می‌شویم.
 وی در ادامه در خصوص تعارضات و اغتشاشاتی که جمهوری اسلامی با آن مواجه است گفت: بی‌تردید مشکل غرب و ابر قدرت‌ها با ایران و جمهوری اسلامی نیست، بلکه تمدن ایران اسلامی است که این تمدن باعث بیداری و اثرگذاری بر روی سایر ملل اسلامی شده است.
فتح الهی افزود: راه حل برون رفت از این معضل، آینده پژوهی، تغییر در نگرشها و ایجاد نگرش برنامه‌ریزی شده است.
انتهای پیام/

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -