شما اینجا هستید
آخرین اخبار سایت » ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در اسلام آباد ارومیه

آقای معتمدیان در سی و پنجمین جلسه شنبه های محرومیت زدایی  که به بررسی مصوبات جلسه پیشین  و مشکلات منطقه اسلام آباد، کشتارگاه و بادکی اختصاص داشت بر تامین زمین در منطقه اسلام آباد برای ساخت مدرسه تاکید کرد و گفت: ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه به صورت مشارکتی در این منطقه آغاز می‌شود.

وی همچنین اظهار کرد: مسئولان اهتمام ویژه و تلاش مضاعف خود را به کار بگیرند تا مردم در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار احساس کمبود امکانات نداشته باشند

. معتمدیان همچنین افزود: طرح‌های مصوب شده باید به صورت هدفمند پیش برود تا نتیجه مطلوب حاصل شود

وی افزود : بعد از پیگیری مصوبات شنبه های محرومیت زدایی در ارومیه، این طرح را در دیگر شهرستان های آذربایجان غربی نیز به مرحله اجرا می‌رسانیم.

وی گفت: با اجرای شنبه های محرومیت زدایی، به دنبال رفع مشکلات و تامین زیرساخت های لازم در مناطق کم برخوردار استان هستیم

. اسناندار آذربایجان غربی به احساس مسئولیت و عزم جدی مسئولان تاکید کرد و افزود: اجرای مصوبات شنبه های محرومیت زدایی از سوی دستگاه‌های مربوطه و خدمات رسان باید با جدیت تمام پیگیری و اجرایی شود.

در این جلسه  نبود و کمبود فضای آموزشی، نبود فضای سبز، نبود فاضلاب و همچنین دسترسی نامناسب به مراکز بهداشتی و مرکز جامع سلامت از مشکلات این مناطق بود که مورد بررسی قرار گرفت

.

. در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی گزارش عملکرد و نقطه نظرات خود در مورد طرح‌های شنبه های محرومیت زدایی را عنوان کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -