شما اینجا هستید
اخبار ارومیه » سامانه آنلاین فروش محصولات کشاورزی ارومیه وارد فاز اجرایی می شود

رسول حاجی بیگی با اشاره به راه اندازی سامانه آنلاین فروش محصولات کشاورزی بیان کرد:  سامانه آنلاین فروش محصولات کشاورزی بصورت  اپلیکیشن جهت راه اندازی وارد فاز اجرا می شود.

او با بیان اینکه سامانه آنلاین فروش محصولات کشاورزی بصورت سه فاز درون شهری، کشوری و فرا کشوری اجرا می شود، ادامه داد:  همچنین سامانه مشاغل خدماتی اعم از صافکاری، نقاشی، مکانیکی ، کارگری ، بنایی و سیم کشی راه اندازی می شود.

حاجی بیگی افزود: جهت رفاه حال شهروندان، بخشی در سامانه مشاغل خدماتی با نام پایانه کارگری ایجاد شده که کارگران بصورت شناسنامه دار و مطمئن و با در دست داشتن سو پیشینه آماده ارایه خدمات به شهروندان است.

او در ادامه از احداث بازارچه های روز مدرن در چهار نقطه شهر ارومیه خبر داد و افزود: بازارچه های مدرن میوه فروشی  در مناطقی چون میدان آزادی، نه پله، ابوذر و هشت شهریور احداث می شود. از طریق اپلیکیشن سامانه آنلاین فروش محصولات کشاورزی آماده ارائه خدمات به شهروندان است و حتی بصورت رایگان با ارسال پیک با هدف رفاه شهروندی به آنها خدمات ارائه می شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ارومیه با اشاره به احداث بزرگترین میدان میوه و تره بار به مساحت ۱۰۰ هکتار در ۱۳ کیلومتری جاده شهید کلانتری،  تصریح کرد:  طرح اولیه این پروژه ارائه شده و با پیگیری واگذاری زمین و سایر امورات، پس از استعلام اداره آب و فاضلاب، غرفه ها واگذار شده و امید است امسال اکثر طرح ها به بهره برداری برسند.

حاجی بیگی در پایان گفت: در جنب کشتارگاه جدید زمینی به مساحت ۸ هکتار به میدان دواب تخصیص یافته که با تایید استعلام محیط زیست، احداث میدان دواب وارد فازاجرایی می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -