شما اینجا هستید
اخبار ارومیه » صف‌ نانوایی‌ها در ارومیه به روال عادی خود بازگشت

غلامحسین عماری فرماندار ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در خصوص آخرین وضعیت پخت نان در ارومیه اظهار داشت: با توجه به تقویت نظارت بر واحدهای نانوایی‌ و همکاری و همراهی مردم در حال حاضر شاهد آرامش نسبی در صف‌های نانوایی سطح شهر ارومیه هستیم.

وی ادامه داد: باتوجه به بازگشت صف‌های نانوایی به روال سابق واحدهای نانوایی ۲ شیفت فعال و سه شیفت، تعطیل و در صورت احساس نیاز دوباره تقویت خواهند شد.

فرماندار ارومیه تصریح کرد: هیچگونه افزایش قیمت در نرخ نان و کاهش سهمیه آرد نانوایی وجود نداشته و مشکلی در تامین آرد مصرفی نانوایی‌ها نداریم.

عماری با بیان اینکه فروش نان در شهر زنجان به صورت آزمایشی به روش کارتی و طبق روال جدید هدفمندی یارانه‌ها اجرا می‌شود عنوان یادآور شد: در صورت موفقیت‌آمیز بودن و عارضه‌یابی این طرح، در سراسر کشور اجرایی و بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش نرخ نهاده‌های دامی با ابراز تاسف اذعان کرد: برخی از افراد به  علت پایین بودن قیمت نان نسبت به نهاده دامی، اقدام به خرید نان جهت تامین تغذیه دام خود کرده و این امر باعث هدر رفت منابع ملی می‌شود.

فرماندار ارومیه با اشاره به فواید اجرای طرح فروش نان به روش جدید گفت: اجرای شدن این طرح از هدر رفت منابع ملی جلوگیری و هزینه‌های دولت مدیریت، و سود منطقی به جیب نانوا بازگشته و شهروند به راحتی نان مورد نیاز خود را تامین خواهد کرد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -