شما اینجا هستید
آخرین اخبار سایت » ناگفته‌های خودکشی رضا عظیمی، مامور یگان ویژه ارومیه به روایت پدرش

چند هفته پس از خودکشی رضا عظیمی، یکی از ماموران یگان ویژه ارومیه که به صورت لایو در صفحه اینستاگرامش پخش شد، پدر او در گفتگویی ناگفته های این حادثه دلخراش را بازگو کرد.

نیمه اردیبهشت ماه امسال ویدئویی از طریق لایو اینستاگرام توسط رضا عظیمی، یکی از ماموران یگان ویژه پلیس ارومیه منتشر شد. این فیلم نشان می داد که او در مزار شهدای گمنام نشسته و لباسی مشکی به تن دارد و به ترکی می گوید: «جلو نیایید…» و در نهایت با اسلحه شکاری که دارد به سمت خودش شلیک کرده و خودکشی می کند. لحظاتی بعد وقتی خانواده رضا در محل حادثه حاضر شدند دیگر کار از کار گذشته و او جانش را از دست داده بود.

حالا چند هفته پس از این حادثه هولناک جعفر عظیمی، پدر رضا ناگفته های این حادثه تلخ را بازگو می کند. او در اولین تماس می‌گوید: «بنویس با من اختلاف داشت. اختلاف مالی.» او اما در دومین تماس جزئیات بیشتری از این واقعه را بیان می کند: پسرخاله اش را خیلی دوست داشت. ده سال پیش در کردستان شهید شد. اینم از اون سال ریخت بهم. او ادامه می‌دهد: ۲۵ سال داشت. نوزده سالش بود که ازدواج کرد. یک دختر شش ماهه دارشت. می دونی چرا اسمش رضا بود؟ من دو تا دختر دارم از رضا بزرگ تر. دلمون پسر می خواست که آخرش هم این جوری شد. با هزارتا نذر و نیاز رضا رو از امام رضا گرفتیم. برای همین اسمش رو رضا گذاشتیم. من هیچی برای این بچه کم نذاشتم. ۱۷۰ میلیون تومن تازه بهش داده بودم که برای خودش ماشین بخره. پسرخاله اش را خیلی دوست داشت. ده سال پیش در کردستان شهید شد. اینم از اون سال ریخت بهم. ماه های رمضان و شب قدر می رفت سر خاک پسرخاله اش همون جایی که تو فیلم خودش نشسته و خودکشی کرد رو می گم. نماز می خوند و می‌گفت بالاخره میام پیشت تا این که چهاردهم اردیبهشت سر مزار پسرخالش خودکشی می کنه.

پدر رضا می‌گوید: با همسرش و بچه اش رفته بودن باغ، اسلحه شکاری من هم داخل باغ بود. اسلحه رو برداشت و رفت داخل یه پارک جنگلی که وسط پارک مزار شهدای گمنام هست. اول دخترم تو لایو اینستا دید و فیلم رو نشون من داد اما تا ما بریم اونجا کار خودش رو کرده بود. ما فقط می گیم قسمت مون بوده. اگه همین هارو می نویسی منتشر کن وگرنه کلام دیگه ای اضافه نکن به حرف های من که منتشر کنی. تمام.»

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -